Hej

Hej. Tror inte det är någon som läser min blogg längre vilket kanske inte är så konstigt. Spelar egentligen ingen roll, skriver mest för mig själv och detta inlägget är också egentligen till mig själv. Efter ett riktigt fisseår med sjukdom, arbetslöshet och  sämsta jobbet på Subway. Har verkligen varit nere på botten detta året. Allting har bara vänt sig mot mig.
 Men nu har jag nu äntligen uppnått mitt mål. Har fått ett bra och rättvist jobb i Köpenhamn som jag trivs bra på. Och nu har äntligen den sista biten fallit på plats då jag också fått boende i Köpenhamn. Helt plötsligt så har jag äntligen lite flyt i livet. Äntligen går saker åt rätt håll. Åt mitt håll. Känner mig så stolt och lycklig över att jag kommit hit. Så mycket slit och jobb har äntligen lönat sig. Nu bor jag äntligen där jag önskat att bo i flera år. Och på allt detta ska jag ha min riktigt första semester på över 2 år om några veckor med min älskade Mike. Tre veckor på Filippinerna. I en jättefin lägenhet. Med pool och allt. Ska få träffa Mikes familj och bara leva livet i 3 veckor. Slipper kylan och nyår. Känner mig så jävla värd detta efter allt som hänt. Ja, jag är väldigt väldigt glad och jävligt lycklig just nu. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag läser!!! Och jag är så satans glad för din skull. Var stolt och glad; du rockar.
Vi ses snart, jag bjuder på vin eller öl <3

2013-12-17 @ 14:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0