Yes

Jaha okej jaha okej de senaste månaderna på jobbet har varit fruktansvärt jobbiga och idag sa jag äntligen dom orden jag velat säga länge. Jag säger upp mig. Efter tre månader av tvekan har jag nu äntligen bestämt mig. Nu får det vara slut på utnyttjande, billig arbetskraft, stängningar, sova på soffor hos kompisar 5 dagar i veckan, hemska lördagsnätter och ständigt jobbande. Oftast ensam. Inget av det som var jag finns kvar för all energi och tid läggs på jobb och pengar. Dag in och dag ut. Vet ej när jag får sluta exakt men för första gången på snart 9 månader så känner jag mig fri och att jag kan göra vad fan jag vill! Sjuk känsla.


Kommentarer
Postat av: Lisa

go sebbi!! <3

2012-11-15 @ 22:55:05
Postat av: sabrie

Det är bra sebz, det är inte värt att tappa sig själv för något jobb eller några pengar i världen. Du är tusen gånger viktigare än allt det där. Livet ska vara fint, att slita röva av sig dag ut och dag in är inte att leva. Och det heter ju "liv", så vad jag förstår ska man just leva det.

Puss.

2012-11-19 @ 07:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0