Kärleken kommer tillbaka

Så mycket vi upplevt, så mycket vi gått igenom.
Så mycket bilder, så mycket minnen.
Så mycket uppdaterat. Så mycket nytt.
Du känner mig ut och in. In och ut.
Ikväll har jag gått igenom hela din och min vänskap genom tusentals bilder och insett att den är så stor att jag aldrig kommer hitta någon större än vår. Jag har känt människor tio år längre än dig, men ingen förstår mig som du.
Jag älskar dig Nina. Så mycket att jag till och med kör med klyschan "jag skulle göra allt för dig" och faktiskt menar det.
Jag vet att du kommer förbli min vän för resten av livet.
Hässleholm, Kristianstad, Köpenhamn, Stockholm, Berlin. Du och jag. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är det finaste jag vet. Längtar tills vi bor i vårt mansion fyllt av sputte och rufus ättlingar och barskåp fyllda till bredden, innetöfflor och snygga Bootycalls struttandes kring oss.



Älskar dig älskar dig älskar dig



Allvar



Sincerley yours

2012-01-05 @ 01:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0