Sneeiminrøv

Alltså örk. USCH och tvi. Retar mig, är sur och måste skriva dumma saker nu för jag gillar det.
Det värsta jag vet är svenska äckelturistbilder från typ Grekland eller Thailand.
- KRÄFTäckeltomteröda i ansiktet, SNÄLLLA redigera dig snygg för fucket.
- ALLTID röda ögon, APA även i dom enklaste redigeringsprogrammen finns autoredigering för det.
- En obligatorisk bild med den "exotiska" drinken som säkert bara är juice och HB köpt för en sleden tia.
SNÄLLA. Har sett säkert 5 idag på facebook. HATAR ER HATAR världen!
Och jag hatar folk som inte kan skilja på "DE" eller "DEM" men ändå envisas med att vara pretto och använda det. HUR svårt är det?!?!?!? OM du inte kan ditt eget apspråk så kan du väl för fucket använda "dom" som är daglig svenska. Retar mig på vädret och jag är så jävla trött på att frysa frysa frysa varför i hela fittan finns det såhär kallt väder och vem vill leva såhär?? VEM vill egentligen leva såhär!? Är trött på alla fula brudar varför finns det så många fula tjejer i det här jävla landet? ÖRK äckel.

Kommentarer
Postat av: Paoli

Hahahaha du är så jävla fin sebbe!

2012-02-01 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0