Divas & Dunes

Är död efter att ha jobbat 9 dagar i rad, senast 10 timmar igår till kl 4 imorse.
Känner mig som en aprobot, tråkig, hinner inget och vill bara sova.
Men har i alla fall köpt en sänghimmel nu, så ska lägga mig under den och mysa.
Är död efter att ha jobbat 9 dagar i rad, senast 10 timmar igår till kl 4 imorse.
Okej, den där bilden speglar kanske inte jobbet speciellt bra. Är för det mesta sur och hatar alla.
Ibland får jag jobba med My och Carro och då känns det mycket enklare. Tråkigt att det i princip aldrig händer.
Känner mig som en aprobot, tråkig, hinner inget och vill bara sova.
Men har i alla fall köpt en sänghimmel nu, så ska lägga mig under den och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0