Sett dig när du vandrar

Jag fick precis en gråtattack inne på toaletten.
Det låter ju ganska komiskt nu såhär i efterhand, måste sett ganska roligt ut också.
Men jag bara föll och började gråta som en unge.
Jag saknar alla så fruktansvärt mycket.
Nina och Josefine. Varje dag, varje sekund saknar jag er. Det gör ont i hela mig så mycket jag längtar efter er.
Lisa, Siri, Josefine, Lina, Linnea, Jon, Anima, ja alla där hemma. Jag saknar er och vill vara med er.
Jag saknar Skåne, jag saknar Malmö extremt mycket. Malmö och Stockholm går inte ens att jämföra.
Jag saknar Köpenhamn och friheten att kunna åka dit lite när jag vill.
Jag saknar att kunna välja bland aktiviteter, inte att behöva söka som här.
Extra känsligt är det väl idag för att alla där hemma tar studenten och jag vill så gärna vara med.
Extra jobbigt för att vårt rum är ren misär, jag saknar mamma och pappa och vill åka hem nu.
Det är jobbigt för att jag vill visa att jag kan klara av det här.
Men just nu känns det som att jag hellre flyttar hem till mitt liv igen.
För det är svårt att skaffa sig något här uppe när man redan har det så bra där hemma.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sebbi! Jag saknar dig också. Tänker ofta på dig oc hallra helst nu på sommarkvällarna vill jag ha dig här och göra mest ingenting och bara ha det trevligt sådär som vi kan ha.

2011-06-13 @ 20:50:28
URL: http://ensamseglarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0