My lastname is his


Det är över 30 grader här idag och jag dör av värme. Svetten bara rinner och det finns ingen skugga!!!
Idag var jag på intervju. Som vanligt här i Stockholm så förvarnar dom inte om att det är i grupp.
Så jag gick dit väl förberedd och kände mig för en gång skull peppad på intervju.
Jo visst. När jag kom dit så satt det sisådär 10 andra kostymnissar och "kortakjol-tjejer" och väntade.
Kul! JÄTTEkul verkligen. Och alla har jobbat med både det ena och det andra.
Ikväll ska jag dricka öl med en kille från London som heter Rufus.
Kan ju inte bli annat än kul. Eller pinsamt.

Kommentarer
Postat av: nina

nej nej nej. min man är britt

2011-06-08 @ 21:11:22
URL: http://fukosaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0