Make a scene

Idag har jag gått till mitt favoritställe här hemma och lyssnat på musik och njutit av att få vara själv en stund.
I Stockholm är man aldrig ensam. Även om Frickan är på jobbet eller om jag är nån annanstans så är det alltid folk i närheten. Här kan jag bara vara för mig själv i några minuter utan att bli störd och det är så skönt.
I morgon klockan 10 går tåget tillbaka till Stockholm och på ett sätt ska det bli skönt, men mestadels jobbigt.
I helgen har jag i alla fall hunnit med allt jag velat. Varit med familjen, träffat mina bästa vänner, festat och varit själv.

Kommentarer
Postat av: nina

<3

2011-06-26 @ 23:52:47
URL: http://fukosaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0