Heavy metal lover


Ibland glömmer jag bort att jag bor i Stockholm. Så idag gjorde jag det jag älskar allra mest med att bo här.
Satte på mig mina finaste kläder plus platåisarna, tog Frickans stora röda hörlurar och tog t-banan in mot stan.
Hoppade av mitt i city och gick bland alla människor med jättehög musik, kaffe och cigg i handen.
Unnade mig ett besök på Weekday som är det största och finaste Weekday jag nånsin sett.
Köpte en födelsedagspresent till mig själv eftersom jag fyller år imorgon.
Det är då jag mår bra. När jag märker att jag faktiskt bor i en stad med mycket människor.


Kommentarer
Postat av: Knallhatt

alltså, sjukaste bilden. Så bra bara.

2011-06-16 @ 00:05:33
Postat av: Jonte

snygging!

2011-06-18 @ 19:48:56
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0