Ingen tømmermænd idag

Jag orkar inte berätta allt nu och jag vet knappt själv vad det är.
Men igår var jag på intervju i Malmö och nu går jag en liten utbildning på 5 dagar mellan 17-21.
Klarar man den så kan man få fast anställning. Men bara kanske. Det är inte alls säkert.
Ganska jobbigt att vara hemma halv 12 varje kväll och bara sitta vid en telefon hela dagen men om inget annat så är det en grej att fylla ut CV:et med. Dessutom får jag någonting att göra och jag får vara i Malmö varje dag.
En liten bonus på ca 400 kronor per dag tillkommer också.. Bättre än ingenting i alla fall.
Nu måste jag dra hehehe.

Kommentarer
Postat av: Gabi

JÄÄÄÄÄJ!!!! :D

2011-02-16 @ 17:31:28
Postat av: linnea

oh vad roligt sebbe. glad för dig!

2011-02-16 @ 19:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0