Grace Wellness

"Heeej, jag heter Sebastian och jag arbetar för Grace Wellness i Malmö :D:D:D:D".
Den jävla frasen ekar i mitt huvud konstant just nu.
Undrar om dom tar in nya och gör såhär varje vecka? Alltså utnyttjar ungdomar typ. Känns lite så.
Jaja, jobbar jag dessa 5 dagar så tjänar jag ihop minst 1300 spänn i alla fall.
Och i morgon kommer bli en spännande men också låååång dag.
Ska på två olika anställningsintervjuer i Malmö, den första vid 10 vilket betyder att jag måste åka vid 8 imorn.
Den andra intervjun är vid 13 och sen måste jag vänta tills jobbet på Grace börjar vid 17.
Och så samma visa, 17-21 ringa ringa ringa och så är jag hemma vid 12.
Lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0