Wild dogs

GOD MORGON!!! :D:D:D RISE AND SHINEEEEE :P :P. Klockan är 7 tjohooo it's a new day!!
Nej fy fan. Slumrade till vid 5, halv 6 ringde klockan och nu har jag lämnat Mike på stationen i Hässlet.
Höll på att somna bakom ratten då jag inte höll på att köra av vägen av fitthalkan.
Vill hålla mig vaken så jag ställer tillbaka dygnet men klockan är 7 och alla sover och vad fan ska jag göra en hel jävla dag??? Är inte van att stiga upp förrän vid 12, hur kan man leva såhär tidigt om man inte har jobb eller skola???
VAD ska jag göra? TV, nej då somnar jag. Datorn? 3 inne på chattN, kul! Gå en promenad och frysa picken av mi?
Slutar med att jag däckar framför datorn och vaknar klockan 3 i eftermiddag och så är vi tillbaka igen.
Men, man kanske ska passa på... Såhär kommer jag ju förmodligen inte leva hela livet och jag hatar ju faktiskt morgnar över allt annat... Ja, det och kyla hatar jag nog allra mest i hela världen. Och glass förstås.
Såhär såg det ut en morgon när jag vaknade i vår gamla lägga i Stockholm. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0