God fittjul

Julen måste ju vara den absolut sämsta tiden för en riktig pessimist som mig. God jul, nej vadå "god", vad fuck det är mitt i vintern, kallt och snart januari. Tvingas äta asäcklig mat och låtsas att det är gott, trots att man sitter där och håller på att spy. Lägger fula klappar under granen som man ändå kan gissa vad det är i. Tvingas sitta med jobbiga släktingar som antingen snackar om hur det var när man var liten eller om politik. Men håll flabben istället och ge mig mina julklappar som jag ändå beordrat ska vara pengar för jag vill väl fan inte få en jävla sleden kastrull eller fula kalsonger i klapp. I alla fall min familj har dålig fantasi när det gäller julklappar. Och vafan heter det "klapp" för. Gave på danska är ju åtminstone logiskt. Fittjul.


Kommentarer
Postat av: Lisa

håller väl med om det mesta, men sebbe! Julklappar är härligt. För första gången på jättemånga år fick jag många julklappar att öppna (brukar typ bara få pengar i ett kuvert) och det var superkul att öppna ju!

Störig kommentar jag sänder iväg nu, haha <3

2011-12-25 @ 14:31:41
URL: http://ensamseglarn.blogg.se/
Postat av: katthorapabögen

för att förr klappade man på dörren och slängde in ett vedträ med fräckisar skrivet sen springer man iväg. ska slänga en bögjävelträklabbe i dit huvve och kubba som bara dennnnnn!!!!



jag fick en ful ljuslykta och ett block.

THANKS A LOT. har ju inte miljoner av det redan...



hallao saknar di

<33

2011-12-25 @ 18:01:33
URL: http://fukosaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0