Fem droppar till


Naw lilla valpen. Så fin. Imorgon kommer han och då ska han smaka julmust för första gången.
Tänk vad sjukt att bara vi svenskar vet vad det är. JULMUST, hallå.
Jag ligger i soffan och tittar på Lotta på Liseberg och äter min 7:e Piggelin för idag.
Min halsafitta blir aldrig bra. Tror jag har åkt på halsfluss. Ja, det är ju tid för min årliga 2-veckorssjukdom nu.
Fan vad jag hatar Lotta. Nu sjunger hon "ÅH ÅH ÅH Dagny, fem droppar till" och försöker se sexig ut.
Kärringarna i publiken blir helt galna när den blonda fjanten från The poodles solar lite med sin gitarr.
Tänk... Kommer man verkligen bli sådär en dag?
Och finns det en mer störig och irriterande människa än Lotta fucking Engberg?
Och varför försöker hon se så sexig ut till just den låten? VARFÖR?
Och varför visar dom Lotta på Liseberg en torsdagsnatt den 2:e december klockan 1 på natten?
Ja, livet är fan inte lätt alltså.

Kommentarer
Postat av: Nina

Saknar di, bli frisk snart.

Ha en mysig helg, och Lotta Engberg vill

Bara bli knullad. Hårt och länge. Gumman.



Älskar dig <3

2011-12-02 @ 17:47:41
URL: http://fukosaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0