Välkommen hem

Dagarna som är kvar nu känns mest jobbiga. Går runt med en klump i magen hela tiden och kan när som helst få tårar i ögonen. Idag kollade jag och mamma på "Hur många lingon finns det i världen" och jag satt och grät som en liten unge. Seriöst. Bögjävel eller vadå? Inte för att filmen var så jävla ledsam men förmodligen för att jag känner tusen olika känslor just nu inför flytten. Mest ledsen för tillfället. Ledsen för att jag kommer sakna ihjäl mamma och pappa och mina vänner. Ledsen för att jag ska så långt iväg, till en stad jag egentligen inte vill till. Men jag är också nyfiken, glad, spänd och tusen andra saker som jag inte kan finna ord till.
Jag längtar till tisdag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0