Coffee and whipe your ass


Våra planer, våra drömmar, våra kroppar gick åt olika håll.
Jag älskar dig varje dag och saknar dig varje minut.
Jag vill tillbaka till dagarna då vi var med varandra utan att ens tänka på det.
Till dagarna då vi hatade varandra, till dagarna vi drack kaffe och dagarna vi grät över dansen.
Det finns minnen som fortfarande får mig att gråta eller skratta.
Jag vill att vi ska gå i samma fotspår som vi sa men jag vet att det är svårt när ingen vet nånting om vad vi vill.
Men jag vill att en dag, när båda har kommit ur våra mardrömmar, ska sitta på ett fik varje dag precis som på vårt älskade c4 och dricka kaffe. Käfta emot varandra och prata om hur jobbigt det är att behöva gå på toa efter man druckit kaffe.
Felicia Eriksson och jag.

Kommentarer
Postat av: Felicia Ericsson

jag älskar dig!

2010-09-15 @ 17:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0