All we've ever wanted


Idag var första dagen på "Furuboda arbetsmarknad" som ska hjälpa mig att hitta jobb inom 6 månader......
Jag måste vara där 3 timmar i veckan vilket inte är lika illa som arbetsförmedlingen sa.
Jag är fortfarande ledsen och det känns verkligen som hela (ja nästan förrutom de idioter som röstade på SD) är i sorg och chock. Jag vill visa mitt stöd överallt och blir glad av alla proteströrelser som skapats.
Hur som helst så ska jag klippa mig i morgon och på onsdag ska jag och Felle till Malmö, så lite grejer skjer daaa!
Om ni undrar varför det är bilder från ett tåg så stod ett av de nya pågatågen inne på stationen idag när jag skulle hem. Hade lite mynt över och skulle ändå till Hässleholm någon gång under dagen så jag åkte med.
Mycket bekväma må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0