Yo soy loca con mi tigre


Matilda, om detta är det sista inlägg du hinner läsa så vill jag bara att du ska veta att jag kommer sakna dig så otroligt mycket och jag hoppas du får det bäst i Latinamerika!!
När du kommer hem i mars så bor jag i Köpenhamn (...) och du är välkommen dit när du vill!
Nu är det bara en vecka kvar på intensivkursen.
Finns några stycken som är väldigt trevliga och det känns nästan som att gå i skola med en ny klass.
Man vänjer sig snabbt och på fredag kommer jag säkert vara ledsen över att det är över.
Men å andra sidan så har jag en så stor grej i mitt liv avklarat på bara två veckor.
NOTERA dock att jag inte tar körkort på fredag utan uppskrivning och uppkörning ligger inom 1-2 veckor efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0