Saknar skola C4


Kommentarer
Postat av: sabrie

Ska prata med chefen imorgon :)



Ja, språk är verkligen en bra merit. Och haha, jag skulle ha kunnat danska också. Vem vet, kanske får för mig att lära mig det någon gång i framtiden? Jag håller med om att danska kan låta mer hippt, haha. Norrmän låter nästan lite för töntigt glada för att vara hippa. Och danskarna verkar rätt duktiga på det där med musik. Jag brukar lyssna på det du lägger upp här, I like it.



Kryssningarna går alltid så himla fort, man ser fram emot det galet länge, och så är det över på en fylla liksom. Men ja, jag tycker vi satsar på den mest storslagna kryssningen någonsin denna gången! Friska och fulla, det är mottot.



Precis, jag gillar den idén. Dörren är alltid öppen för dig här med, och även i den staden jag eventuellt planerar mina kommande år i. Tihi. Hemligthemligt. Du kanske kan få veta dock, men jag kan inte skriva det här, för då kan ju fler se. Farligt värre!



Åh, ja det var den finaste tändaren. Vi får ha en tyst minut för den sen tror jag, haha. Nu är den borta, bara kärleken till den fina tändaren finns kvar. Haha, åh, jag tror jag drack lite för mycket kaffe idag.



Körkort är drygt, men SÅ värt det sen. Verkligen.

2010-10-14 @ 19:03:41
URL: http://katainen.blogg.se/
Postat av: frickan

Haha, wtf? Sabrie?

Och fy! Jag får nästan ont i magen när jag tänker på att vi inte går på C4 mer.

2010-10-15 @ 13:03:04
URL: http://frckn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0