Teenage Crime


Sista dagen på intensivkursen är över.
Trodde ALDRIG att jag skulle säga det men jag är faktiskt lite ledsen över det.
Att plugga och köra bil är inget vidare kul, men jag har lärt känna många nya roliga människor.
De sista dagarna har alla haft jättekul med varandra och speciellt idag på halkan.
Vi var som ett stort kompisgäng allihop och kunde prata om andra saker än bara körkort och bil.
Det är synd att man alltid ska skiljas åt när man har det som bäst.
Hur som helst så är jag i alla fall glad att själva kursen är över.
Nu är det bara uppskrivningen och uppkörningen kvar....
Tänker inte avslöja datum osv. men de ligger både inom två veckor.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till sebbis! Tror du kommer rocka <3

2010-10-30 @ 22:13:56
URL: http://ensamseglarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0