lip gloss and fuck her top

Dagen har varit bra och fin.
Började med att Frick kom hem till mig i morse och hämtade mig så slapp jag ta bussen till stan.
Sedan bestämde vi oss för att köra till Lund för det regnade så mycket.
Vi besökte Hare Krishna templet i Lund som snarare var ett litet hus med en mycket lustig men snäll man.
Åkte sedan hem för att vila någon timme eller så, och sen åkte jag in till stan igen för att kolla på modevisningen som C4-eleverna hade. Alla var jättefina och jag blev väldigt imponerad.
Sedan fortsatte vi mot Biljard där vi avslutade kvällen med ett par öl.
Trevlig dag och skönt med lite aktiviteter.
På måndag börjar skolan och även livet igen.

Passar på att lägga upp en bild på en av mina bästa vänner som åker till Barcelona i morgon!
HA SÅ KUL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0