Vilja bli

Nu har jag nog vaknat upp ur studentdvalan. Tror jag i alla fall.
Igår var den värsta dagen på väldigt länge.
Jag var så bakfull så jag knappt kunde sitta upp, jag hade så ont i huvudet så jag knappt kunde tänka.
Idag slår verkligheten till.
Min pappa sa till mig när jag vaknade i morse: "Sebbe, du måste gå till arbetsförmedlingen direkt när du vaknar i morgon. Annars får du inga pengar i höst."
JAHA, men tack som fan pappa! Fortfarande bakfull, halsont, ledsen, trött och nyvaken. KUL!
Något som däremot är kul och som jag kan glädja mig över är:
Jag fick sammanlagt 5 100 kronor i studentpresent.
Jag fyller år om två dagar.
Vi ska till Köpenhamn inom snarast som min födelsedagsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0