I used to take the bus

Idag är det 8 dagar till studenten.
Som de flesta andra så är jag inte speciellt glad över det.
Det är skönt att slippa all skola, all press och att efter tusen år i skolan äntligen vara fri..
Men min klass, mina vänner, min vardag. Allt det där försvinner.
När jag går på sommarlov om 8 dagar, så kommer det inte komma ett datum i augusti som för alla andra då man börjar skolan. Där finns inget. Det är tomt. Jag får inte komma tillbaka. Efter 14 år i skola ska jag nu klara mig själv, på egna ben. Jag har träffat nya underbara människor och jag älskar alla er så himla mycket.
Alla har vi olika mål och helt olika planer och förmodligen så kommer de flesta av oss inte ens stanna.
Jag hoppas ändå att vi klarar hålla kontakten.
C4 och Mp3a. Världens bästa skola och världens bästa klass. Utan er hade jag absolut inte varit den jag är idag.
Jag går så klart inte runt och deppar nu för det är ju nu som är den bästa tiden.
Alla i klassen umgås, festar och laddar. Solen skiner och allt är perfekt.
Jag vill bara att ni ska veta, alla i min klass som jag bryr mig om som förmodligen läser denna blogg.
Jag älskar er, och jag kommer sakna er. Men vi har haft tre underbara år tillsammans och vi ska göra denna sista vecka till den bästa i våra liv!

Två pärlor från klassen ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0