She's getting naked

Jag kan inte fatta det, vill inte fatta det och kommer inte heller göra det.
Men i morgon tar jag studenten.
Det är idag det faktiskt börjat kännas på riktigt.
Vi har pyntat och pimpat vårt studentflak, vi har städat och donat hela dan här hemma och nyss kom mina kusiner förbi som inte kan komma i morgon för att säga grattis och ge mig ett kuvert.
På kuvertet stod det: "Grattis till Studenten Sebastian!". Ja, för i morgon tar jag studenten.
Jag antar att jag måste inse det på riktigt nu. Det är över nu.
Jag är glad att mina år vid skolbänken är över, att jag faktiskt kan börja MITT liv nu.
Men samtidigt så är jag ju ledsen för jag kommer att sakna världens bästa klass och världens bästa skola.
Det var med vemod jag gick inom C4 för sista gången idag. Det är kanske svårt för andra att förstå, men har man gått i MP3A på C4-skolan så förstår man PRECIS varför det känns som det gör.
Men det finns inte så mycket att göra åt saken så därför ska jag ha världens bästa dag i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUUUD, VILKET FINT PLAKAT DU HAR FÅTT SEBBE!!!!!!!

2010-06-10 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0