Ce n'est pas du Lady Gaga

Har varit hos Nina de två senaste dagarna.
Igår lekte vi 15 igen och söp oss fulla på elskåp i centrala Hässleholm.
Undrar varför det känns mer okej att göra så när man är 15 och inte 19?
Hur som helst så är jag hemma igen och i morgon ska jag tydligen ner på arbetsförmedlingen och gå på nån jävla "jobb-kurs". VAD fan är det liksom?
Jag skiter fullständigt i att söka jobb här omkring för det sista jag vill är att stanna.
Men om jag vill ha pengar i höst så måste jag gå..
Funderar på att åka till Malmö i morgon efteråt och börja spendera mina 6 000 kronor på nånting mer än cigaretter och öl.




Kommentarer
Postat av: ninan

saknar dig redan din bitch <3

du vet hjärtat jag älskar dig

2010-06-22 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0