We like coming in the air

Arbeta med det nya projektet i skolan imorgon känns ju inte helt lockande...
Men börjar åtminstone vid 9 och inte 8 som i vanliga fall!
Upptäckte dessutom att mina öl är slut, och jag kommer få en mindre panikattack om inte pappa fixar.
Och alla mina pengar är slut!
Förutom 300 på kontot som ska räcka till Köpenhamn nästa fredag, där bara själva resan kostar 200, sen får jag ca 70 danska kronor för den sista hundringen vilket räcker till ungefär en öl.
Jag har aldrig varit så här fattig i hela mitt liv, och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra.
Men det mesta känns bättre idag, och jag borde vara glad över att jag har en sån fin familj och såna underbara vänner!
MEN pengar är fan ändå viktigare!
Alltså. Jag funderar faktiskt seriöst på att sälja mig. På riktigt. Men hur börjar man? Och var? Kph?
(Jag är seriös).


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken granner bild! Du får få karlarna att bjuda dig i köpenhamn!

2010-01-14 @ 21:46:02
URL: http://ensamseglarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0