They like the way I'm walking

Är hemma igen efter en mysig helg hos Felletpellet.
Känns som om någon har tryckt ner 200 kg damm och två snusdoser i halsen på mig efter allt rökande.
Men nu lär jag ju i alla fall spara på ett paket några dagar längre än i vanliga fall.
Fick även en liten fin räkning på tåget som kom väldigt lägligt nu! Det bara regnar pengar över mig!...
Hihi, 200 kronor kvar på kontot som ska räcka till; resa till Köpenhamn + dricka + mat + räkning + fickpengar till min 14 timmar långa tågresa till Skellefteå.
Hade varit gött att bara kunna leva lite också.
Men det löser sig alltid på något sätt och så länge jag är fab så bryr jag mig inte.



Kommentarer
Postat av: fellefläng

du är alltid fab!

vi är alltid fab!

hoppas tåget och allt gick bra guppi.. hihi

vi synes imorgon jiiiiiiiiihaaaaa <3

2010-01-17 @ 17:11:56
URL: http://fvonteese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0