When you're crossing the streat I might be there

Trött, fet, ful och äcklig.
Eller ja, allt utom fet.. och kanske ful.
Och ja, inte speciellt äcklig heller så vi säger väl trött då.
Idag är det en vecka kvar till kryssningen.
Eller nej, nu när jag tittar på klockan så ser jag att den nyss slått över till fredag
vilket betyder att det endast är 6 dagar kvar!
Och imorgon, eller ja, idag blir det ju, ska jag på maskeradfest.
Nu har jag ingen dator föräns på söndag, så ni får klara er utan min blogg tills dess.
Svårare blir det dock för mig.
Josefine, felle, frickan, nina, jonas, filippa.. jag vet inte hur jag ska klara mig utan era bloggar så länge!
But I guess I'll survive!
Vi hörsssssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0