Hey Ashley

Skräckvecka på TV400 och jag ska sova själv.
Jag drömmer om dig.
Jag drömmer om att du ska ligga här bredvid mig och andas lugnt.
VI kan byta lite luft. Du och jag.
Det var längesen jag bytte luft med någon och du är den första på länge som jag vill göra det med.
Dina läppar smakar nog sött. Sådär sockersött.
Och dom är nog mjuka
Oj, se som jag drömmer.
Jag vill inte drömma mer, jag vill ju att du ska vara här.
Jag får stå ut. Jag får vänta.
Jag väntar hur länge som helst på dig.

Och fingrarna bara går, dom går liksom inte att hejda.
Vad jag ska skriva om spelar ingen större roll, det är spontaniteten som räknas, det som jag tänker just nu.
Jag tänker att två och en halv öl räcker bra för mig en måndag kväll.
Jag önskar att jag ska göra något kul imorgon men just nu ser det inte ut så, trots att det är halvmåne utomhus.
Och trots att jag just ljög eftersom det är så dimmigt ute så att man inte ens kan se stjärnorna så mår jag ändå rätt så bra såhär efter ett par öl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0