Cappucino for 2

Skön dag i skolan idag.
Jag struntade i svenska provet.
Jag har ångest, men jag var i alla fall inte den enda.
Efter lunchen körde vi ut till Max och drack en varsin latte.
Lagom mysigt för att vara en torsdags eftermiddag.

Vi provade även studentmössor idag.
Jag fick panik. Jag vill verkligen inte sluta.
Och jag vill verkligen inte börja tänka på studenten nu! I Oktober!?
Ännu mer ledsen blev jag när de flesta verkade bli jätte peppade och jätte exalterade.
Jag vill också kunna känna så.
Se fram emot min student.
Men just nu känner jag inget annat än ångest och sorg.
Men det kommer kanske?..

I morgon är det MP-fest hos Hampus.
Känns väl sådär, eftersom typ inga från A ska dit.
Alla är så jävla lama.
Jag måste hitta en riktigt festar-kompis.
Innan, förra året när jag beslutade mig för att inte dricka, drack alla hela tiden.
Och nu när jag vill dricka är alla andra tråkiga och vill inte alls.
Ryck upp er.
Dock ska jag nog till Hannah på lördag och dricka.
Gött.




Kommentarer
Postat av: josefinizzzz

nejdå, inte alls så menat, jag älskar bara snygga brudar hihi, men inte lika mycket som jag älskar dig, du är så omtänksam, jag ser nog rakt igenom dig du din mjuka charmiga boll moaha <3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<

2009-10-08 @ 20:59:45
Postat av: Superjonas

Du ska veta att jag följer din blogg och du ska veta att jag gillar det PUNKT

2009-10-08 @ 22:15:19
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

lördag ska bli röckig!

2009-10-09 @ 19:32:13
URL: http://ensamseglarn.blogg.se/
Postat av: emmy

löjligt snygg du är

2009-10-11 @ 19:36:25
URL: http://regrettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0