A little bit further down....

Denna kvällen hade kunnat bli näst intill perfekt.
Ensam hemma, tända ljus, bra musik, chips och godis.
Jag tänkte avsluta min fina ensamtid med en god cigg i det kalla men friska vädret.
Min pappa skulle enligt mina beräkningar inte komma förän minst 20 minuter efter.
Så där står jag, mitt på trädgården med en halv cigg i handen, när jag hör någon
komma nere på gatan klampandes och flåsandes.
Jag får panik och slänger in ciggen i busken.
Och ja, där står jag, mitt på grästmattan, förmodligen med rök kommandes ur min mun,
i mina håligaste mjukisbyxor och utan jacka..
Eh. ja..
Så nära en hjärtinfarkt har jag aldrig varit.
Det är tur att jag har Josefine att skylla på.
Även om jag inte tror på att han gick på den dåliga ursäkten.
"Vad gör du Sebbe!?"
"Eh, jag har nyss varit lite med Josefine, men hon gick hem nu."
"Jaså, vart tog Josefine vägen då?"
"Eh, ja. Vadå, hehe. Alltså vadå? Hon gick ju bak huset, vadå då vadå!?:O"

Jag vill dö.

Kommentarer
Postat av: josefine

Det är tur att du har mig så du kan utnyttja mitt namn när du får rök-kris-situationer ;)

2009-10-20 @ 21:34:48
Postat av: nina

holy moly, know that feeling. :0

2009-10-20 @ 23:29:20
Postat av: Jonas

LÄSKIGT! Verkligen...

:D

2009-10-21 @ 20:15:58
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0