update

Är hemma en liten stund från Hässleholm för att återhämta mig.
Det var skoj igår.
Fast ändå inte.
Vi gick och la oss vid 2.
Det pissregnade.
Verkligen öste ner.
Jag hade inte druckit.
Jag hade gjort andra saker.
Fast det kändes inte.
Så ska testa ikväll igen.
Jag vaknade klockan 4 av att det droppar i pannan på mig.
Hela min sovsäck, alla mina kläder, min väska, allt var blött.
Hela tältet hade läckt igenom. Allt var blött och surt.
Jag ville dö, och den där jävla congas trumman utanför tältet slutades aldrig spela på.
Som tur var ringde Hannah mig vid halv 6 och frågade om jag ville ha skjuts hem.
Så vi åkte hem vid 6 imorse.
Nu har jag sovit i min säng, ätit en rejäl frukost, duschat och fixat till mig.
Nu ska vi snart tillbaka.
Ikväll ska det partajas!

Hörs imorn förmodligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0