ja

det äcklar mig från insidan och äter upp hela mitt innanflöde.
som en liten nattfjäril som äter sig in på klädtyget.
jag vill se ditt blod.
jag vill känna dina tårar.
jag vill se dig lida och gråta för min sorg.
spränga allt som finns i denna värld.
spränga ditt äckliga lilla liv och se dett brinna upp.
jag ska skratta så jag dör.
ner i graven, pang bom och där ska vi ligga.
du och jag.
fast ändå bara jag.
du är så ful.
äcklig och innerligt dålig.
det gör mig ingenting.
berör mig inte alls då. nej nej nej nej.
vi ska leva vi ska skratta som en livlös liten själ.
och fingrarna går på mig och de vill aldrig sluta.
sluta aldrig för det är så skönt. sköönt.
SÄNGEN KALLAR.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0