it's not fair.

det börjar bli bättre.
och jag är ganska nöjd.
jag har lyckats skaffa mig ett nytt beroende.
kanske det värsta av dom alla.
men så är det.
man lever bara en gång.

jag måste cykla till bussen varje morgon.
15 min innan bussen går.
det förstör mina morgonvanor.
det förstör mitt liv.
normalt går jag samma klockslag som bussen ska avgå, eftersom den är här uppe 3 min senare.
men nu måste jag ner till centrum, eftersom min hållplats är tillfälligt avstängd.
jag hatar det.
jag vet inte hur jag ska klara det.
jag hatar att cykla, och nu är jag tvungen att cykla igenom det äckliga samhället Broby 2 gånger per dag.
Som tur är varar arbetet bara i två veckor.
Jag ska kyssa vägen jag normalt går till bussen på när den öppnar igen.

Sov gott.




Kommentarer
Postat av: ...

är du beroende nu?

2009-05-06 @ 16:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0