i miss ya, i miss ya, i really wanna kiss ya.

jag orkade inte gå upp imorse.
orkade inte skolan.
orkade ingenting.
så jag gick upp och skrev ett sms, och somnade sedan om igen.
jag drömde världens bästa dröm. världens finaste.
du vet, en sådan dröm man aldrig vill vakna upp ur.
men när man väl gör det, så vill man bara somna om igen, och drömma den igen, och igen
men jag kommer aldrig drömma den mer.
och den kommer aldrig bli sann.
inte igen.
drömma är inget för mig, som sagt.

MEN kul att det kommer bli typ 13 - 15 grader, och vara molnigt under hela S!esta!
sjukt opepp nu då.
hoppas det blir sjukt tråkigt. rätt åt alla. och mig.

bilden är precis ett år gammal.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0