0042

jag bara behöver skriva av mig.
jag kan inte sova.
mycket jag skriver är som sagt det som  dyker upp i huvudet just då.
så ta inte detta inlägg på för stort allvar.
men allt som jag skriver försigår i mitt huvud just nu.

jag vill bara ut.
ut ur denna jävla låda.
denna satans låda som håller mig instängd, och vägrar släppa mig ut.
det var ett år sen nu.
ett jävla år sen.
365 dagar
12 månader.
du är äcklig ditt svin när du tänker som du gör.
du orkar åka tillbaka dit.
varför skulle du inte.
det är ditt förra liv som gjorde dig till den du är nu.
ditt samvete är inte längre så som det brukade.
din vilja har inte samma glöd, men ändå är jag där.
här.
jag vill bara få ut allting
det blir bättre, ja.
men fortfarande inte som du.
jag vill gråta nu.
att få känna den där hemska men ändå så sköna känslan av att få gråta.
visst är det underbart tycker du.
vilken värld du lever i kan jag bestämma imorgon.
men ikväll är det vi under ytan som sjunger.
jag vet inte hur du känner.
jag kan anta.
göra ett antag.
vill du, vill jag.
men så kommer det aldrig att bli igen.
det får jag leva med.
men som jag sa.
det blir bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0