avslutning 08/09

idag kom dagen som jag så länge INTE sett framemot.
det är alltid en konstig känsla man har i magen under avslutningsdan.
ett slags vemod, men på ett sätt ändå en utandning.
i år gör även en annan känsla premiär.
nämligen ångest.
ångest över en hel sommar, som jag inte kommer klara av själv.
ångest över att det är ett år kvar bara i skolan.

men nu vill jag fokusera på idag.
idag är jag glad, och avslutningen i skolan var fin.
jag kommer sakna mp2a, och mina fina vänner.
jag älskar er.
vi ses igen den 18 augusti!

Felle, jag och Nina.




fina Linnea och Matilda



Lina, jag och felle



frickis



felle och jag



fina Lina



jag på bunna



sebbe, nina och lina


denna bild får avsluta. felle, lina, nina & frickan. minus linnea, matilda och josefine. känns ledsamt, men borde inte egentligen. för vi ses ju på måndag på min födelsedag. sedan midsommar, och sedan kristianstadsdagarna! jag älskar er och är så happyyyyy att jag har er.
nu ska jag på student.



Kommentarer
Postat av: kossi

ah! vad fina ni var allihopa! vilken ljuvlig lugn och lcklig atomasfär jag måste ha missat.. bilden på dig med ciggen och ögonen är helt magisk sebastian, hihi. miss yo, ses på måndag :') <3

2009-06-13 @ 19:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0