två

Så där ja.
Min födelsedag börjar lida mot sitt slut.
Att fylla 18 är inte speciellt märkvärdigt för er som undrar.
Såvida man kanske inte drar ut och festar på kvällen.
Men det är ju inte så lätt en måndagkväll när de flesta ska jobba dagen efter.
Mina fina kompisar kom på kalas och vi hade det mysigt.
Tack allihopa.
Jag älskar er.

Jag har varit glad idag.
Men det är en ledsam känsla som ständigt letar upp mig och drar ner det glada.
Det är som en ständig sepia ton ligger i mina ögon hela tiden.
Jag skrattar, men innerst inne är jag ledsen.
Igår så grät jag tills jag somnade.
Det var första gånger på väldigt länge.
Det är en hemsk känsla.
Jag känner ibland att det inte är värt det.
Men jag måste försöka vara stark.
Och tänka positivt.
Snart är det värsta över.
Om någon månad kommer det förhoppningsvis vara bättre.

Så sammanfattningsvis har jag haft en fin födelsedag.
Inte den jag önskade.
Men långt ifrån den värsta.
Nu är den snart över dock.
Och för en gångs skull tycker jag det är skönt.
Imorgon är en vanlig dag.
Inga minnen.
Inga exakta i alla fall.
Imorgon är allt över.
Allt.
Ja.
Imorgon.
Då ska jag vara lycklig i färg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0