post-it

dom tog mina bilder och ersatte dom med ord.
jag vet inte vad du känner men för mig är det så.
jag hostar upp det sista som finns kvar av vår epok.
och du är snart ute.
det är stopp.
min stela kropp vill inget mer än så.
jag drömmer och drömmer.
men jag kan inte tyda det.
vad fan händer med min värld.
GE MIG S V A R och jag älskar dig två varv om.
familjen sover ovetandes om att dom har en demon i huset.
ett emotionellt skrikandes vrak som aldrig sover i ro längre.
jag vill inte störa deras vackra ansikten.

sov nu sebastian. sov




Kommentarer
Postat av: kouzi

haha, jag älskar dig! nu har du gjort din goda gärning for life baby, FOR LIFE!

2009-06-02 @ 09:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0