normal

Andra dagen på sommarlovet.
Blandade känslor, men ångesten leder självklart över de andra.
Idag har jag försökt att inte tänka på det.
Det funkar, men är svårt.
Jag måste börja nu.
På riktigt.
Jag har gjort allt jag kunnat, och nu finns det inget mer.

Imorgon ska jag och Josefine till Malmö.
Malmö tilltalar mig mer och mer.
På torsdag ska jag dit med Nina och den andra Josefine.
Och på fredag är det midsommar och jag ska till Matilda.
Första gången på ca 10 år som jag och Josefine ska på skilda håll.
Men det är förståeligt. Umgås man inte i samma omgängeskretsar blir det lätt så.
Hon vill vara med sina vänner, och jag med mina.
Jag är redo för spännande sommar äventyr nu.
Jag är här.

Min fina tavla jag fick av Matilda igår.



Mys hade vi igår.



jag & nina



matilda är den sötaste jag vet



även den coolaste... haha you're soo C4ish girl!



josefine och matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0