momas boy

Men alltså ja.. Jag är nog min farmors bitch trots allt. Jag besökte min kära farmor och farfar i lite mer än tre timmar ikväll, och för det så tyckte de jag var värd 200 kronor, plus godis, choklad och två par strumpor. Love them. Hehe. Dessutom skjutsar dom mig överallt i stan. Så heaven. HEHE. Åh. Imorgon ska jag bli ännu brunare. Jag måste sluta vara så positiv. Blir nästan rädd. Men det är okej.
Okej, nu ska jag fläska. Saknar Felle gör jag också ja. Jävla fitt Blekinge. Att det ens finns. Jag menar, dom pratar likadant, och allt ser likadant ut där som i Skåne. Så varför inte bara lägga ner det, och bli en del av Skåne? jag menar.. Hallå!

ye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0