midsommar

Glad midsommar!
Ska alldeles strax gå och duscha.
Usch, orkar inte.
Haha det kommer ta lång tid att fixa sig idag.
Jag ska hem till Josefine en snabb runda med familjen och klä midsommarstång och dricka bål runt 3.
Sedan måste jag springa hem, byta kläder, hämta dricka och skynda mig till bussen.
The loved ones möter mig i stan och så tar vi bussen tillsammans till Matilda.
Sedan får hon köra oss en och en tillbaka till hennes hus på moped, eftersom det är 5 km från busshållsplatsen hem.
Hahaha kommer bli kul.
Vi ska ha så jävla kul ikväll.
Bästa midsommarn!





Kommentarer
Postat av: kos lovez yo

hhaha ååååh vad fina vi är!!!! vad vill min mage? svar: födaaaaaaaaaaaaa!

2009-06-21 @ 01:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0