heaven

Åkte ner till Malmö innan idag med Josefine. (den andra josefine).
När vi kom fram mötte Frickan oss där.
Chillade gjorde vi, och drack lattar och frapinos minsann!
Och jag gillar Malmö mer och mer!
Trivs bäst i storstäder, som sagt, men har inte varit så förtjust i Malmö innan.
Men det är skön stämning.
Annorlunda om man jämför med Göteborg och Stockholm.
Så jag lär nog hålla mig mest i Malmö i sommar.
Köpte en tröja på H&M som jag ska ha imorgon, och ett par converse liknande skor på Weekday för 50 kr.

NU laddar jag inför imorgon!
Ska bli såååå kul.
Bästa midsommarn med the loved ones!

Vackra Josefineee eller som vi brukar säga, Kouzzi!  Du är så heaven gumman. Hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0