gucci bags

Jag sitter ute på vår altan och myser med kaffe, musik och solnedgång. Kan det bli bättre?
Och jag mår fantastiskt mycket bättre än på länge, trots att jag inte gör något alls. Så otroligt skönt.
Sitter och läser Hanna Fridens blogg. Hon är så söt. Om det är någons blogg ni ska läsa, eller snacka om, så är det den. Skulle lätt kunna bli kär i henne.
Idag har jag solat satan. Och ni ska veta hur röd jag är! Haha ser inte klok ut. Men det är okej. Det går att sminka över, som tur är. Imorgon ska jag in till stan och klippa mig. Ska även köpa lite behövliga saker till kropp och ansikte.
Funderar på att dra till Malmö på torsdag och gå inom några Second hand affärer. Det var längesen nu. Och perfekt nu när min budget kanske inte är den högsta, så att säga.
På fredag ska jag, kouzi, frickan och maja till Foxy club i Köpenhamn! Ska bli så otroligt kul. Förra gången vi var där hade vi så roligt att jag inte ens kan beskriva det. Men det är något med den danska, sunkiga, men ändå moderna atmosfären. Att det dessutom luktar rök överallt, dansar massa fjolliga men ändå fagra bögar och dunkar Britney låtar i bakgrunden på högsta volym gör det bara ännu bättre!
Nåväl. Nu kommer Josefine hit. Vi ska kvällsmysa och kedjeröka på min fina altan. Haha, så fin är den inte. Fast jo, på kvällen när man ser solen gå ner bakom huset är det ändå rätt okej.
Peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0