en två

Sista dagen i skolan idag.
Usch.
Fast på ett sätt skönt.
Nästa termin ska bli bättre.
Då jäklar.
Haha gud.
I trean ska jag läsa psykologi A, modern dans A, och ... streetdance A haha.
Det var ju inte ens seriöst när jag valde det... Undrar hur det ska gå. Pinnen...
Jag var hos farmor efter skolan.
Blev bjuden på saft och bullar. Alltid lika mysigt.
Fick även 600 kronor. Alltid lika mysigt.
Nu är jag hemma och det spö regnar, och imorgon ska det bli ännu värre.
Men fuck the weather, jag ska ha mina shorts ändå!
Imorgon ska vi vara på teatern och kolla på lite uppträdande från skolan osv.
Sedan drar vi vidare till Bunna och käkar avslutningsmiddag med älsklingarna.
Sedan student i stan hos Jonathan. Känns inte så kul, men ja.
Nu ska jag dricka cola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0