Move while you are watching me and dance with your enemy

Idag har varit en jobbig dag.
Jag har känt hat mot alla som kommit i min väg, och jag har nästan varit lite rädd för mig själv.
Det har släppt nu, och jag tror allt grundade sig på att min bror är så himla elak mot mig, och mamma och pappa ser inget han gör, bara allt jag gör.
Det är bagateller, men jag blir irriterad och när jag blir irriterad blir jag bara elak. Riktigt elak.
Men för övrigt och i största allmänhet mår jag bra.
Förutom att jag är sjuk då.
Jag är så glad att jag har kunnat släppa taget om det förflutna.
Inget är som förr och jag kan bara leva.
Och jag kan inte förstå att det bara är 15 dagar kvar.
Och om exakt 36 minuter är det bara 14.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0