Hot like Mexico

Jag är tröttare än på länge.
Men det är inte så konstigt, så som jag har slitit idag, heh.
Praktiken är inte så farlig som jag trodde.
Det kan nog bli rätt skönt, och jag är glad att Kozzzi och Jon är där.
Idag fikade jag med Kozzz, och det var sååå mysigt.
Inte mysigare än vanligt, men ändå lite.
Det var så längesen vi pratade på tu man hand, och så fikade vi på Bagels vilket är svagt underskattat bland oss!
Jag saknar dock Fellzy som är i Norge........ KOM hem, I misss youuuuuu!
Nu ska jag lägga mig i sängen och drömma om både det ena och det andra!

HALLÅ, såg det på bilden nu!
Det ser typ ut som jag har hängpattee??
Så går det när man är smal.. :(((((((((((((((((((((((((((((((((




Kommentarer
Postat av: fellzy

hoppas verkligen du fick mitt über gulliga mess.

det var otroligt fint och in the moment!

har du bytt numer den jækel?

jag saknar dig och vill hem

jag ska vara med på en hel jævla sida i tidningen och alla mina bilder

jag vill inte

har jag inte varit i tidningen nog

hihi jag rækar mina bilder

och jag ræknade just till 20 11 hihi, det ska ju vara 30

tosigt..

2009-12-02 @ 09:55:02
URL: http://fvonteese.blogg.se/
Postat av: Lina P

jag blir sugen på att röga piba

2009-12-02 @ 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0