27

Idag är det onsdag och jag har en jätte mysig tröja på mig.
Ni skulle bara veta hur himla mysig den är!
Tiden flyter på bra, men inte så fort som jag vill.
Jag har längtat förr, men nog aldrig såhär mycket.
Ibland vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Men det börjar kännas okej nu. Det är bara 27 dagar kvar i alla fall.

Jag har hittat massa bra dans/party musik och jag vill bara festa röven av mig.
Men jag har inga fester inplanerade förän nästa helg, och det är ju lite drygt.
Om någon är sugen på fest och supa (hihi) i helgen så är jag up for it.

Jag önskar att jag kunde skriva lika "poetiska" inlägg som jag gjorde i bloggen för ett halvår sen.
Men det går bara inte.
Jag mår för bra och har helt enkelt inget att klaga över längre.
Förutom vardagliga saker som att jag är trött eller att skolan suger fisk.
Dessutom kan jag inte fota alls lika mycket längre eftersom min kamera endast fungerar som jag vill i starkt dagsljus, och när jag kommer hem från skolan är det nästan alltid mörkt.
Så ja, ni får stå ut med tråkiga vardagsinlägg och gamla bilder!
Jag saknar Siesta 09 lite.
Jag var full hela tiden och mådde underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0