2009 topplista. Plats nummer 6

Detta året har varit det roligaste i mitt liv.
Det var det här året mitt liv började i princip.
Jag har listat de 6 roligaste händelserna detta året, och här är den 6:e roligaste händelsen!

En torsdagskväll i kalla Februari drog jag och Elin Frick till Köpenhamn för att dricka öl med två glada prickar från Norrland som var på tillfälligt besök i Danmark. Kvällen slutade med fina ölminnen, vilsna bögar och flator i Köpenhamn, frusna kroppar utanför Malmö central och en otroligt flummig dag i skolan dagen efter. Men lätt en av de roligaste kvällarna år 2009. Förmodligen för att allt var så oplanerat och busigt!

(Jag och Hannah!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0