lys upp mig, ja jag är ju här.

din röst tränger sig in i hjärnan på mig.
jag vill inte höra dig.

dränk det.
lyssna på hur det slutar andas.
kolla på hur allt blir blått.

åh jag ska slå dig tills jag spyr.
jag ska spotta på dig, tills det droppar nerför ditt ansikte.
jag ska dränka dig.
jag ska dränka mig och det vi har.
för det är det som gör mig galen.
du gör mig galen.

ingen ska nånsin få komma innanför min mur.
den blir högre och högre för varje dag
och jag slutar aldrig bygga på.

jag måste få ut allt det där jag har inom mig.
jävla fitt fanskap.
jävla fula feta jävel hora.

ord som spottar ur min mun.
jag vill dreggla dig i ansiktet.
se dig förtvina.
låt mig, låt mig.
haha ditt patetiska fanskap.
åh ja. nu är det mörkt och jag ska sova.
sova sova sova.
drömma är inget för mig.
nej nej. inte nu längre.
jag klarar mig bättre utan det.
det slutar ändå bara dåligt.
det vet väl alla.
jag ska sova..
hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0